Rejestry, ewidencje, archiwa
Rejestry, ewidencje, archiwa i zasady ich udostępniania
zgodnie z instrukcją kancelaryjną i polityką bezpieczeństwa
- księga zarządzeń dyrektora przedszkola,
- spisy inwentaryzacyjne,
- plany i sprawozdania,
- ewidencja pieczęci i pieczątek,
- protokoły zebrań Rady Pedagogicznej,
- protokoły zebrań Rady Rodziców,
- planowanie i sprawozdawczość,
- ewidencję akt osobowych pracowników,
- archiwum przedszkolne ( wykaz teczek zarchiwizowanych).
Rejestrów zawierających dane osobowe nie udostępnia się osobom postronnym, zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 roku. (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000)
Dokumenty archiwalne udostępniane są na terenie przedszkola osobom upoważnionym na ich wniosek.
Sposoby i zasady udostępniania danych zawartych w rejestrach i ewidencjach:
Dokumenty udostępniane są powołanym do tego celu organom kontrolującym na terenie placówki oraz zgodnie z instrukcją kancelaryjną i polityką bezpieczeństwa.
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 19-10-2018 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 258